19. 12. 2012

najlepší GANGNAM STYLE a dnešný deň :)


Ahoooj ! :)

         Perfektný! Tak by som zhodnotila môj dnešný deň. V škole sme sa dnes poriadne ani neučili, zajtra máme vianočný program ktorý sa končí o 10:00 doobeda a potom sa pre mňa oficiálne začínajú prázdniny! Konečne sme sa dočkali :)
        Ďalej môj deň pokračoval tým, že som bola na hokejovom zápase. MILUJEM HOKEJ! <3 :) :D
        Vyhrali sme a ešte k tomu sme videli parádnu ďakovačku našich chalanov :

                             NAJLEPŠÍ GANGNAM STYLE !!! :)


(0:41) <3 !!!


...no kto má najlepších hokejistov? predsa Banská Bystrica ! :)

                                            (HC'05 BANSKÁ BYSTRICA)








... a momentálne už len relaxujem s čajíkom a snažím sa rozmraziť :D












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára