18. 8. 2013

mini haul pred dovolenkou :3

 Menší nákup pred dovolenkou ( o nej viac v ďalšom článku ).



                           Čistiace vlhčené utierky na tvár od Balei. Jednoduché odlíčenie a pre mňa
                           jednoznačná voľba na cesty. V balení je 25 kusov.





                            Šampón a balzám v jednom. Na rozdiel od čistiacich utierok som tento
                            produkt ešte odskúšaný nemala. Sľubuje ochranu vlasov po dni strávenom
                            na pláži na slniečku, pri mori ale aj ochranu vlasov pred chlórovanou vodou
                            a ľahké rozčesávanie. Po dvoch týždňoch používania na dovolenke som s
                            ním bola spokojná a nemám mu čo vytknúť. Samozrejme tento produkt patrí
                            k tým lacnejším no u mňa splnil všetko čo som očakávala a ešte k tomu
                            krásne vonia :) . Určite si ho ešte niekedy kúpim.
                             








Jemne tónovací pleťový krém od Balei by mal zakryť nejaké tie nedokonalosti.
 Sľubuje, že nahradí make-up. Samozrejme to až tak úplne nie je. Na tento krém
som narazila v DM-ku len náhodou a keďže som nechcela veľmi používať         
make-up na dovolenke, tak som sa rozhodla ho vyskúšať. Pri mojej proble-      
matickej pleti som nečakala nejaké extra zázraky. No bola som prekvapená ako
mi krém vyrovnal  nerovnomerné zafarbenie pleti. Nie úplne, no vzhľadom na ni
vysokú cenu je tento krém celkom kvalitný. Aj keď na mastnejšiu pleť by som   
 použila pod tento tónovací krém použila ešte nejaký matujúci. Ja som použila     
      matujúci krém od Balei ( chystám recenziu!) . Krém stojí určite aspoň za vyskúšanie






                      Toto opaľovacie mlieko od Garnier som nikdy pred tým nevyskúšala. Siahla som
                      po ňom hlavne preto, že bol v zľave a tak som neodolala :) :D. Jediné, čo mi na ňom
                      vadilo boli trblietky. Aj po okúpaní v mori som sa stále poriadne leskla. Inak výhoda,
                      ktorá ma práve napadá je, že sa dosť dobre rozotiera a nie je veľmi hustý.






 

                                                                                                         Ajush-N :-*




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára