29. 11. 2012

Hľadanie inšpirácií ...

Hi! :)

Takže, vzhľadom na to, že dnes bol celkom upršaný deň, keď som prišla zo školy, celý som ho skoro strávila surfovaním po internete. Ako ináč! Komu by sa predsa chcelo učiť ;)

Hľadala som nejaké inšpirácie. Pri prezeraní rôznych internetových stránok som ani nestíhala obdivovať všetky tie úžasné módne kúsky. Tu som spravila malinky výber z toho, čo sa mi za posledný čas veľmi páči a chcela by som si aj niečo z toho zaobstarať do môjho šatníka:









Viem, že na sukne je už trochu neskoro, no tomuto typu nedokážem odolať.
Na obrázku je ukázaných viac spôsobov ako ju môžete nosiť. Ktovie, ako to vyzerá v skutočnosti :)



www.romwe.com
(Túto stránku proste zbožňujem! Vždy keď sa nudím, tak si tu dookola pozerám veci. Vždy tu niečo zaujímavé nájdem. Aj keď ceny sú trošku vyššie, tak za poštovné nič nezaplatíte! Ani do Čiech ani na Slovensko. Ak máte čas, čeknite. Oplatí sa ;)  ... )

www.topshop.com
www.mapleave.com.au


...možno vám to pomôže inšpirovať sa a možno sa predsa rozhodnete zaobstarať si niečo z toho obrovského výberu  :)













I hope u like this! :) 

   Ajush-N 













3 komentáre:

  1. Z tohohle výběru se mi líbí hlavně botky <3 Teda s výjimkou těch tenisek na klínku, téhle módě jsem vůbec nepodlehla a sama bych si je nekoupila...občas je ukradnu mamce, ale samotné by se mi do nich investovat nechtělo :D
    Wambi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nad nimi strašne rozmýšlam... ale takisto sa mi páčia aj vo verzii kde niesu vybíjané :)

      Odstrániť
  2. Tie legíny s vianočným motívom sú veľmi pekné!!:)

    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    nati

    OdpovedaťOdstrániť